پر بازدیدترین
خبر های ورزشی
آمار سایت
امروز
-1
دیروز
-1
هفته
-1
ماه
-1
کل
-1
 
کد مطلب: 119199
صدور دستور موقت براي جلوگيري از فيلترينگ سايت ها از سوي ارشاد
تاریخ انتشار : 1393/07/20 12:38:19
نمایش : 1667
معاون قضايي ديوان عدالت اداري گفت: سايتهايي را که وزارت ارشاد دستور فيلتر کردن آنها را داده، رفع فيلتر مي شوند و وزارت ارشاد ديگر به هيچ عنوان حق ندارد که سايتي را فيلتر کند تا به صورت ماهوي به اين موضوع رسيدگي شود.

به گزارش پايگاه خبري تحليلي پيرغار، حجت الاسلام موسي قرباني معاون قضايي ديوان عدالت اداري در گفت وگو با خبرنگار شبکه اطلاع رساني  راه دانا، در خصوص نظر ديوان عدالت درباره فيلتر سايت ها توسط وزارت ارشاد، اظهار داشت: بر اساس دادخواستي که از سوي دستگاه هاي مرتبط با دادستان کل ارائه شد و ديوان به آن رسيدگي کرد در اين خصوص يک دستور موقت صادر شده است.

وي گفت: اين بدان معنا است سايتهايي را که وزارت ارشاد دستور فيلتر کردن آنها را داده، رفع فيلتر مي شوند و وزارت ارشاد ديگر به هيچ عنوان حق ندارد که سايتي را فيلتر کند تا به صورت ماهوي به اين موضوع رسيدگي شود.

معاون قضايي ديوان عدالت اداري تاکيد کرد: وزارت ارشاد بايد استدلال قانوني خود را ارائه کند و بگويد که به چه دليل  اقدام به فيلتر کردن سايتها کرده است؛ همچنين دوستان ما در وزارت ارشاد بايد دفاعيه خود را به ديوان ارائه کنند تا به آن رسيدگي شود و بر اساس آن تصميم گيري کنيم.

انتهاي پيام/م

 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 
شهرستان فارسان در یک نگاه
شهرستان فارسان در يک نگاه

خبرنگار افتخاري
خبرنگار افتخاري

آخرین اخبار
اوقات شرعی
google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html google-site-verification=sPj_hjYMRDoKJmOQLGUNeid6DIg-zSG0-75uW2xncr8 google-site-verification: google054e38c35cf8130e.html